Versterk je vakmanschap en maak direct verschil.

Onze coaching is gericht op snelle vakinhoudelijke groei, meer zelfvertrouwen en directe toepasbaarheid in je werk. Geen standaardtraject, maar persoonlijke begeleiding die aansluit op jouw vragen, doelen en dagelijkse praktijk.

TalentCraft coacht al 20 jaar recruiters in hun professionele ontwikkeling. Met deze succesvolle vorm van leren hebben honderden recruiters hun vakmanschap versneld vergroot en daarmee zichtbare impact gemaakt binnen de organisaties waarvoor zij werken.

Waarom coaching?

Onze aanpak

Het succes van coaching valt of staat met een gestructureerde aanpak.In de afgelopen 20 jaar ontwikkelden we een coachingsstructuur die aansluit op het dynamische werk van recruiters. Samen werken we doelgericht toe naar een concreet en relevant leerdoel; helder, praktisch en haalbaar.

Er zijn uiteenlopende thema’s waarop TalentCraft je kan coachen.
Ter inspiratie kun je hier een overzicht bekijken van onze trainings- en coachingsthema’s. Onze coaching richt zich primair op vakinhoudelijke ontwikkeling binnen het recruitmentvak en minder op soft skills of persoonlijke coaching.

Benieuwd wat coaching jou kan brengen? Plan via onderstaande button een vrijblijvend intakegesprek in.

Plan een online adviesgesprek

Slimmer recruitment begint met leren. Deze organisaties gingen je voor.

Recruitment & Employerbranding Inzichten

Je kent het wel: je weet dat goed sourcen het verschil maakt, maar je agenda zegt iets anders. Tussen intakegesprekken, stakeholdercalls en assessmentdebriefs door, is er simpelweg te weinig tijd om structureel je ideale kandidaten te vinden én te benaderen. En áls je de tijd vindt, kost het vaak veel meer moeite dan gehoopt. Wat als je dit slimmer aanpakt?

We zijn er inmiddels wel achter: “we bieden een marktconform salaris en een gezellige werksfeer” gaat niemand meer overtuigen. De strijd om talent vraagt om scherpte. Om focus. En vooral: om relevantie.

Je hebt het proces afgerond. De vacature is ingevuld. De kandidaat is gestart. En dan… op naar de volgende? Niet als je serieus werk wil maken van klantgericht werken. Want juist in die laatste fase—de evaluatie—zit goud.