Succes op de arbeidsmarkt begint met een krachtig en goed gemanaged employer brand. De basis hiervoor ligt in inzicht: weten hoe succesvol jouw employer brand op dit moment is. Wat je immers niet meet, kun je ook niet managen.
Insighters is het enige gespecialiseerde en onafhankelijke arbeidsmarktonderzoeksbureau in Nederland. Al twintig jaar helpen wij organisaties betrouwbare en toepasbare inzichten te verkrijgen in hun arbeidsmarktimago, waarmee we bijdragen aan hun succes op de arbeidsmarkt.
Bij Insighters geloven we dat goed imago onderzoek verder gaat dan alleen een rapport uitdraaien uit een online database. Onze imago onderzoeken zijn dan ook altijd:
Het werk begint eigenlijk pas nadat het onderzoek is afgerond. De echte waarde van onze imago onderzoeken ligt in het toepassen van de verkregen inzichten. Bij Insighters helpen we je om deze inzichten maximaal te benutten door:
Benieuwd naar welke onderzoeksrapportage we leveren, download een voorbeeldexemplaar via onderstaande button.
Wij vinden het belangrijk dat je na oplevering van het onderzoek het maximale kunt halen uit de verkregen inzichten. Daarom krijg je via onze online academy een jaar lang toegang tot innovatieve en actuele trainingen op het gebied van recruitmentmarketing en employer branding. Zo laat je niet alleen jouw organisatie groeien, maar groei je zelf ook mee!
Klaar om employerbranding naar een hoger niveau te tillen?
Boek nu een online meeting, en we bespreken graag de mogelijkheden!
Je kent het wel: je weet dat goed sourcen het verschil maakt, maar je agenda zegt iets anders. Tussen intakegesprekken, stakeholdercalls en assessmentdebriefs door, is er simpelweg te weinig tijd om structureel je ideale kandidaten te vinden én te benaderen. En áls je de tijd vindt, kost het vaak veel meer moeite dan gehoopt. Wat als je dit slimmer aanpakt?
We zijn er inmiddels wel achter: “we bieden een marktconform salaris en een gezellige werksfeer” gaat niemand meer overtuigen. De strijd om talent vraagt om scherpte. Om focus. En vooral: om relevantie.
Je hebt het proces afgerond. De vacature is ingevuld. De kandidaat is gestart. En dan… op naar de volgende? Niet als je serieus werk wil maken van klantgericht werken. Want juist in die laatste fase—de evaluatie—zit goud.